29 Ekim 2015 Perşembe

Geçenlerde japonyadayiz neydi ismi sen soyle....

Otobus hikayemi de paylasiyorum burda guzel guzel okuyun feyz alin bu turlere karsida dikkat edin bunlarin genel sahasi metrobus otobus hatlari ve minimum dolmus hatlari lutfen bilinclenelim...

otobüste kiz yanima oturdu ve hemen ukala ukala gukumseyip "suan bana aşık olmussundur eminim ve bu konusmadan sonra seni sevdiğimi dusunup hergun ayni saatte ayni otobuse bineceksin"

"hatta sana dokunsam dagilir bayilir kendinden gecersın hahahahayyyytt'

tam elini elimin uzerine koyacakti ki elimi çektiğim gibi yapistirdim tersinlen suratina.

kalktim ayaga ellerim belimde bir sekilde

"hanim haniiiiimmm kendine gel bugune bugun evli ofkeli ayni zamanda kucuklerini seven buyuklerine saygida kusur etmeyen bir adam var karsinda " dedim.

sonra da " seni adi orospu şıllık seni" diyip tuttugum gibi firlattim koridora siktir git burdan dedim.

ardindan alkis kiyamet inecegim duraga geldigimde omuz ustunde indirdiler sofor cebime para sikistirip kulagimin arkasina sigara birakti bir iki agir abi de tespih hediye etti.

suan kahve de okey donuyom beyler.

boyle de bi karakter sahibiyim sevimsizler.

ozet: evliyim ofkeliyim bi de hanim köylüyüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder