29 Ekim 2015 Perşembe

Dikkat Öküz Çıkabilir!!!!

önce burdan bi başlayalım şenlik katsın sohbetimize

https://www.youtube.com/watch?v=0cauvHTXILU&index=1&list=PLJkEXQlmNe2hRfuaqAK-DuK3i7Nr93G3l

Evet beyler bir gün yine işe gitmek için çıktım evden ve yürüyordum dedim ki iki dakika şu köşeye oturup bir sigara içiyim...

çöktüm köşedeki banka yaktım bir tane, baktım karşıdan tatlı sevimli yaşlı bir teyzem ellerinde poşet sallana sallana yürüyor.

işte dedim beyler işte anadolu kadını, hafif kalktım ayağa gidip yardım edicem dayanamadım.

bir iki adım attım, poşetleri bıraktı elinden, dedim ki herhalde birini bekleyecek orda...

ama yanılmıştım...

olacaklardan haberim yoktu.....

sol elini hızlı bir şekilde burnuna uzattı ve iki parmağıyla burnunu sıktığı gibin sümkürdü ve parmaklarıyla attı sümüğü yere..

meğer o anadolu kadını o sevimli teyzenin içinde bir godzilla, bir loch ness gölü canavarı varmış..

şoka soktu kadın beni mkoyim...

böyle birşeyi en son yıllar önce galatasaray fener maçında servette şahit olmuştum o şoku anca atlatmışken bir de bu...

konuyu kapatalım artık sevimsizler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder